Foto Nomenament Daniel Rubio Ara Reus 02Aquesta tarda a les 16 hores el que fins avui havia estat el cap de campanya i comunicació d’Ara Reus des de l’any 2011, Daniel Rubio Angosto, acceptarà el càrrec de regidor de l’Ajuntament de Reus en representació del grup municipalista.

Daniel Rubio Angosto neix a Reus el 14 de juny de 1981. Actualment està casat i és Regidor de govern en les àrees d’Ocupació i Medi Ambient de l’Ajuntament de Reus.

Graduat Superior en Comunicació, especialitat en Periodisme Empresarial per la Universitat de Vic i Direcció en Periodisme, Comunicació, Publicitat i Relacions Públiques per l’Escola Superior ESERP Business School.

Amb tan sols 16 anys va iniciar la seva carrera professional en el sector de la Comunicació treballant i col·laborant a Ràdio Sant Pere i Sant Pau. Durant la seva època formativa en Periodisme va col·laborar, presentar i/o dirigir diversos programes a RNE, Ràdio 4, Europa FM i TV Comtal entre altres.

Amb 24 anys Daniel Rubio Angosto es contractat per la productora Boomerang TV i marxa a Madrid amb l’objectiu de participar en el llançament de “La Sexta”. Posteriorment va treballar a Cuatro i Antena 3 desenvolupant tasques de redacció, producció y guió en diversos programes i formats.

Soci fundador i Gerent fins a l’any 2014 de Grupo Doa, Agencia de Comunicació i Productora Audiovisual. Empresa dedicada a la comunicació, publicitat i a l'organització d'esdeveniments, especialment en el sector firal i de congressos.

Director de comunicació 2009-2011 de la AFE (Asociación de Ferias Españolas)

Responsable del primer pla d’internacionalització de Fira Reus a l’any 2011.

En Daniel és un emprenedor tant del sector empresarial com en l’àmbit social. Fundador de l’Agrupament Escolta i Guia Ben Enllà de La Salle de Reus, President de la Jove Cambra Internacional de Reus l’any 2013 - sent guardonat com a millor President de les Joves Cambres de Catalunya d’aquell any - i Vicepresident Executiu de la Jove Cambra de Catalunya l’any 2015.

Membre fundador del partit municipalista Ara Reus i cap de campanya del mateixa a les eleccions municipals de 2011 i 2015.

Amb una clara vocació de superació i aprenentatge, jo Daniel Rubio Angosto acceptarà el càrrec de Regidor amb la màxima responsabilitat de servir i ser fidel als interessos de la ciutat de Reus i amb el compromís d’esforçar-se al màxim sempre des dels valors del treball, la honradesa i la humilitat.

Si no cambia la configuració del seu navegador, vostè accepta l'us